inici 

Servei de consultoría basat en l'experiencia i en l'atenció a les necessitats específiques de cada un dels nostres clients.

La formació contínua i pluridisciplinar dels nostres professionales permet garantitzar l'adequació dels nostres serveis a tots els àmbits d'activitat i als diferents tipus d'organització.

Màxima eficàcia i eficiència mitjançant el tracte directe i personalitzat amb els clients.

A. ISO 9001:2015 (més ...)

  • Assessoria en Implantació de Sistemes de Qualitat.
  • Auditories Internes.
  • Manteniment de Sistemes. Presencial i a distància (INTERNET)
  • Formació.

B. ALTRES SISTEMES DE QUALITAT (més ...)

  • UNE 13816: Norma del transport públic de viatgers.
  • TS 16949: Norma del sector de l'automoció.
  • UNE EN 9100:2010: Norma del sector aeroespacial.
  • UNE EN 22716:2008. Productes cosmètics. (Veure serveis)
  • UNE 166001/2: Gestió de la I+D+i. Requisits de un projecte de I+D+i.
  • SGE21:2005: "Sistema de la gestión ética y socialmente responsable".
  • ICTE: Norma del sector turístic.
  • UNE 175001 Qualitat en el petit comerç.
  • BPL Bones pràctiques de Laboratori.

C. ALTRES TEMES RELACIONATS AMB LA QUALITAT (més ...)

  • Aplicació i/o desenvolupament de marques de qualitat per sectors determinats, ja existents o per desenvolupar.
  • Serveis de client misteriós o "Mistery Shopping".
  • Grups de millora.
  • Aplicació tècniques AMFE ("Análisis Modal de Fallos y Efectos").
  • Optimització de les organitzacions.