inici 

Servei de consultoría basat en l'experiencia i en l'atenció a les necessitats específiques de cada un dels nostres clients.

La formació contínua i pluridisciplinar dels nostres professionales permet garantitzar l'adequació dels nostres serveis a tots els àmbits d'activitat i als diferents tipus d'organització.

Màxima eficàcia i eficiència mitjançant el tracte directe i personalitzat amb els clients.

ISO 9001:2015
Concepte És un instrument de gestió empresarial.
Objectius - Proporcionar elements per a que una organització pugui assolir i mantenir la Qualitat del producte o servei a la vegada que mantenir-la en el temps, de forma que les necessitats del client siguin detectades, analitzades i satisfetes permanentment.
- Oferir als clients i usuaris la garantia de que el producte o els serveis tenen la qualitat desitjada, concertada, pactada o contractada.
- Donar formació a tot el personal amb la finalitat de millorar la seva actitud i aptitud.
Aplicacions - Impulsar la creació d'uns objectius de millora, interna i externa, que augmentin la gestió de la qualitat de l'entitat.
- Estar homologat davant els clients que exigeixen la norma ISO 9000 als seus proveïdors.
- Obligar a la pròpia empresa a mantenir i millorar el seu standard de qualitat.
- Racionalitzar els procediments d'actuació per a evitar duplicitats i clarificar responsabilitats.

  • ASSESSORIA EN IMPLANTACIO DE SISTEMES DE QUALITAT

    La metodologia d'implantació consisteix en:
    1. Actuacions de consultors experts en Implantació de Sistemes de Gestió basats en la Norma ISO 9001:2015
    2. Nivell de prestacions a mida segons les necessitats de l'empresa.
    3. Assessorament i/o redacció de la documentació relativa al sistema. Aquest assessorament pot ser presencial o "on line."

  • AUDITORIES INTERNES

    Com a requisit de la Norma UNE-EN-ISO 9001:2015 cal realitzar auditories internes a intervals periòdics per tal de demostrar la conformitat del Sistema implantat amb la Norma ISO 9001:2015
    L'objectiu de les Auditories internes és determinar si les activitats i els resultats relatius al Sistema de Qualitat satisfan les disposicions preestablertes per la Norma ISO 9001:2015, i si aquestes son executades de manera eficaç i son aptes per assolir els objectius. Com a resultat, l'auditor intern lliura al client l'informe d'auditoria amb les No Conformitats observades.

  • MANTENIMIENT DE SISTEMES

    El consultor assessora i dóna suport per garantir que un Sistema de Qualitat ja implantat compleix amb els requisits que demana la Norma ISO 9001:2015
    • Actualització de la documentació relativa al sistema.
    • Revisió del compliment dels registres necessaris.
    Aquest manteniment por ser presencial o "on line".

  • FORMACIÓ

    Durant la implantació i post-implantació d'un Sistema de Qualitat cal implicar al personal en el mateix Sistema i en una millora de la qualitat mitjançant sessions formatives en diferents àmbits segons el tipus d'activitat que desenvolupa l'empresa.
    El consultor prepara el contingut de les sessions a impartir segons les necessitats i expectatives de l'empresa.