Servei de consultoría basat en l'experiencia i en l'atenció a les necessitats
específiques de cada un dels nostres clients.
La formació contínua i pluridisciplinar dels nostres professionales
permet garantitzar l'adequació dels nostres serveis a tots els àmbits d'activitat i als diferents tipus d'organització.
Màxima eficàcia i eficiència mitjançant el tracte directe i personalitzat amb els clients. |
Compres i Logística
¿ Quines necessitats té el seu negocio ? ...
Gestió d'Estocs ...
Fonts de Subministrament ...
Altres Serveis ...
|
Per a avaluar quines son les seves principals necessitats en Compres i Logística, descarregar el qüestionari i contacti amb nosaltres.
- "El client exigeix preus més baixos i un millor servei mantenint, si no millorant, la qualitat".
- "Els marges de benefici estan escurçant - se".
- "Les oportunitats d' augmentar preus són molt limitades".
- "Necessitem controlar la gestió de Compres i la Logística per tenir un avantatge sobre els nostres competidors".
- "Les compres representen una part molt important a la estructura de costos".
Una bona gestió de Compres i Logística és factor clau per millorar la rendibilitat i la competitivitat de l' empresa. Per aconseguir-ho s'han de minimitzar els costos i planificar adequadament les necessitats de tresoreria originades per l'adquisició de matèries primeres i subministraments.
Tenen un sistema de gestió d'estocs a nivell d'aprovisionament i de control d'inventaris?
El seu estoc és correcte o bé curt per alguns articles i excessiu per uns altres?
Treballen amb un estoc de seguretat que s'actualitza constantment o es limiten a tenir un estoc mínim que es canvia cada dos o tres anys?
Tenen establert un temps d'aprovisionament per article/proveïdor?
Disposen del suport informàtic adient?
Aquestes i moltes altres qüestions poden ser bàsiques per dur a terme una bona gestió d'estocs. Parlem-ne i quedaran satisfets.
Estan segurs de comprar als millors proveïdors a nivell qualitat, servei i preu?
Potser compren a qui ho fa més o menys bé perquè no tenen temps de buscar proveïdors alternatius?
A lo millor comprant a l'estranger estalvien diners, però això representa més dedicació i no la tenen.
Avenir Consulting S.L. els hi proposa:
Proveïdors alternatius a cost -0-
Vostès ens donen les característiques, preu i proveïdor on compren un determinat producte. Nosaltres busquem subministradors alternatius amb garanties.
Si no els trobem, no els hi cobrem res.
En cas afirmatiu es fa un repartiment de l'estalvi segons s'estableixi per ambdues parts.
- Tutoria de Compres i Logística: un professional de AVENIR CONSULTING S.L. els visita amb una freqüència determinada i els ajuda i/o supervisa la tasca duta a terme en aquesta àrea de l'empresa. A més estem constantment a la seva disposició via e-mail, o altres.
- Muntar un sistema d'organització del departament.
- Col·laboració en negociacions amb proveïdors.
- Disseny de contractes i comandes de compra.
- Homologació de proveïdors.
- Subcontractació.
- Suport per aplicació de normes ISO a Compres i Logística.
- Emmagatzematge: optimització d'espai, manipulació i servei.
- INTRASTAT.
- Millora transports i serveis de distribució.
- Formació "in company".
- Anàlisis de despeses addicionals: transport, embalatge, emmagatzematge, duanes, etc ...
|
|